Hallo Egypt.. hallo Al KahiRa! here LiRa :)

W dniu dzisiejszym postanowilam zalozyc ten wlasnie poswiecony moim egipskim doswiadczeniom blog.. takze dzisiaj wpadlo mi w oko ponizsze video, pierwsze na mojej youtubowej liscie nowosci.. ktore zamieszczam ot na dobry poczatek.. takze Nowej Ery w Egipcie

Sporo ze swoich doswiadczen zwiazanych z Egiptem opisalam (jak do tej pory) na Livii Space (a wczesniej na nieistniejacym juz Salonie Tajemnic).. chocby w takich notkach jak Moje Egipskie Sny, Doswiadczenia z Kamieniem Faraonow.. jak i ogolnie we wszystkich wpisach znajdujacych sie wkategorii Egipt oraz otagowanych takim samym haslem… Troszke zdjec z mojej egipskiej podrozy znajduje sie tutaj Nowa galeria wkrotce w tym miejscu… a w niej takze te zdjecia, ktorych do tej pory jeszcze nie opublikowalam… jak i opis moich doswiadczen, ale w bardziej uporzadkowanej wersji.. bo poki co wszystko zdaje sie byc mocno porozrzucane.. niczym luzne kartki…

ahh.. mam tez wrazenie, ze udalo mi sie dzisiaj zrozumiec znaczenie slow wypowiedzianych przez Ra w Egipskiej Ksiedze Zmarlych…

nie Lira jestem.. jestem piesnia.. ze swiata nie odejde..

“I am Ra, from whom time began.
I am the hub of a wheel,
A day star hovering over an endless sea.
I am not the harvest; I am the seed.
I am not the Lyre; I am the song.
I will not pass away.”
–Egyptian Book of the Dead

Ellis Translation

przy okazji

liv13-13-13LiRa Sha

2 thoughts on “Hallo Egypt.. hallo Al KahiRa! here LiRa :)

  1. Moj znajomy Egipcjanin przekazal mi kilka dni temu wiesci, ze w Egipcie nastala Nowa Era..

    general Sisi powiedzial:

    “Celebrating the Birth of Jesus. Peace on earth and Love and Respect. A mile stone in the Region. That can spread to the World. God saved Egypt and Egypt is for every one.”

    Like

Leave a Reply

